Kay Ikaw Man - Sa Matag Adlaw Jerome Suson Sa matag adlaw gusto ko nga kauban ka Sa matag lakaw sa tanang buhaton ko Gusto ko nga kauban ka Chorus Kay ikaw man kanunayng gitinguha Ning akong dughan Kay ikaw man Ang hangin nga giginhawa Ikaw ang akong kusog Ikaw ang akong gugma Ikaw ang tanan kay Ikaw man. KAY IKAW MAN Key of C Intro.


Kay Ikaw Man Chords And Lyrics Worship Christian Songs Worship Christian Songs Lyrics With Chords

Ikaw ang akong gugma.

Sa matag adlaw gusto ko nga kauban ka lyrics. Erroll Honor Lyrics Motion Bisaya Christian Songs With Lyrics. Kay Ikaw man kanunay gitinguha. Chorus Kay Ikaw man Kanunayng gitinguha Ning akong dughan Kay Ikaw man Ang hangin nga gi-ginhawa Ikaw ang akong kusog Ikaw ang akong gugma Ikaw ang tanan Kay Ikaw man.

Jun 20 2020 I want to thank our Lord and Savior Jesus Christ He alone deserve all the Glory praise and thanksgiving. Sa matag adlaw Gusto ko nga kauban Ka Sa matag lakaw Sa tanang buhaton ko Gusto ko nga kauban Ka. VERSE 1 SAYAWAN SAYAWAN KA HESUS SAYAWAN SAYAWAN KA HESUS SAYAWAN SAWAYAN KA.

PSALMS 231 the LORD is my sheppered i. Jun 15 2015 There is no strumming pattern for this song yet. Kay ikaw man Kanunayng gitinguha Ning akong dughan Kay ikaw man.

Aug 12 2013 christian song lyrics monday august 12 2013. Gusto ko nga kauban Ka. Sa matag adlaw gusto ko nga kauban ka sa matag lakaw sa tanang buhaton ko gusto ko nga kauban ka.

Lochelle Lee Autida Video Editor. Sa matag lakaw ug sa tanang buhaton ko. Sa Matag adlaw gusto ko nga kauban Ka Sa Matag Lakaw ug sa tanang Buhaton ko gusto ko nga ana Ka Lets thank GOD for everything he does.

G Bm Em F Gm D A Fm E Cm B C Chords for SAMATAG ADLAW GUSTO KO NGA KAUBAN KA with song key BPM capo transposer play along with guitar piano ukulele. Kay ikaw man sa matag adlaw gusto ko nga kauban ka sa matag lakaw sa tanang buhaton ko gusto ko nga kauban ka kay ikaw man kanunay gitinguha ning akong dughan kay ikaw man ang hangin nga giginhawa ikaw ang akong kusog ikaw ang akong gugma. Please click Like.

F - Em - Dm - Em - F - Em - G Verse. Sa matag adlaw Gusto ko nga kauban ka Sa matag lakaw Sa tanang buhaton ko Gusto ko nga kauban ka koros. Create and get 5 IQ.

Kay ikaw man Kanunayng gitinguha Ning akong dughan Kay ikaw man. C Sa Matag adlaw BmG Am - G Gusto ko nga kauban ka F Sa Matag lakaw Em Sa tanang buhaton ko Dm G Gusto ko nga kauban Ka Chorus. Aug 06 2020 Happy Listening and be BlessedLyricsSa matag adlaw gusto ko nga kauban kaSa matag lakaw sa tanang buhaton koGusto ko nga kauban kaChorusKay ikaw man kanun.

Apr 24 2017 Sa matag-adlaw gusto ko nga kauban Ka G D Sa mataglakaw sa tanang buhaton ko Em G A Gusto ko nga kauban Ka Em-G DFm G Em Kay Ikaw man kanunayng gitinguha A G A ning akong dughan DFm Bm G Kay Ikaw man ang hangin nga giginhawa A G. Em Kay ikaw man Am Dm Kanunay gitinguha G Ning akong dughan Em Kay Ikaw man Am. Kay ikaw man kanunay gitinguha.

Jul 20 2020 Kay Ikaw Man Sa Matag Adlaw Lyrics Words and Music. Ang hangin nga giginhawa. Kay Ikaw man Kanunay Gitinguha Ning a-kung dug-han Kay Ikaw man Ang Hangin nga Giginhawa Ikaw ang akong kusog Ikaw ang akong gugma IKaw ang tanan Kay Ikaw man skyjanerap.

Kay ikaw man kanunayng gitinguha. Jun 11 2014 Sa matag adlaw gusto ko nga kauban ka. Gusto ko nga kauban ka.

Create and get 5 IQ. Sa matag lakaw sa tanang buhaton ko. Sa matag Adlaw gusto ko makauban ka Sa matag lakaw Sa Tanang buhaton ko Gusto ko makauban ka.

Kay ikaw man Kanunayng gitinguha Ning akong dughan Kay ikaw man. Sa matag adlaw Gusto ko nga kauban ka Sa matag lakaw Sa tanang buhaton ko Gusto ko nga kauban ka koros. Jerom Suson Sung by.

Ning akong dughan Ikaw man. Jul 01 2013 Sa matag adlaw gusto ko makauban Ka. Ikaw ang akong kusog.

Ning akong dughan. Sayawan Ka Hesus Sayawan Sayawan Ka Hesus Lyrics and Chords. Chorus 2 Kay Ikaw man Kanunayng gitinguha Ning akong dughan Kay Ikaw man.

D A Bm SA MATAG ADLAW GUSTO KO NGA KAUBAN KA G D G D SA MATAG LAKAW SA TANANG BUHATON KO G Em A GUSTO KO NGA KAUBAN KA Fm Bm KAY IKAW MAN KANUNAY GITINGUHA G A NING AKONG DUGHAN Fm KAY IKAW MAN Bm ANG HANGIN NGA. Sa matag adlaw Gusto ko nga kauban ka Sa matag lakaw Sa tanang buhaton ko Gusto ko nga kauban ka koros. Jul 13 2015 There is no strumming pattern for this song yet.


Church Lyrics Kay Ikaw Man Sa Matag Adlaw By Jerome Suson