July 16 2020. Ang kinabuhi ko matag gutlo may kusog batok sa pagsulay.


Hillsong Oh Dios Ang Kinabuhi Ko With Lyrics Cebuano Worship Facebook

Aron mahalon ta ang matag gutlo ning kinabuhi na walay labad Akong gipahinungod kining sinulat kung balak dinha lang kanimo Sa matag adlaw giampo ko na lugwayan ang atong kinabuhi sa Ginoo Aron ipadayon ko pagasilbihan ka puno sa katagbawan ang kinabuhi Ug sa akong pagpanaw ibalon ko ang tam-is tang sugilanon sa gugma akong hamili.

Ang kinabuhi ko matag gutlo english version. Dili ikaw ang nakaingon sa kamatayon sa imong ginikanan Isulti ang imong gibati. Contextual translation of ang kinabuhi ko. Pagabisibisan ko kini sa tagsa ka gutlo.

Ang kalibutan ko daw usa ka paraiso. Kayang kaya mo yan. Sa matag gutlo sa atong panahon sa kalipay sa kahadlok sa kasakit sa pag-antos sa kalisud mahimong usa ka bililhon nga higayon.

MyMemory Worlds Largest Translation Memory. Nagahatag sa labing mahal. Ang kinabuhi ko matag gutlo day by day e 44 d i ang kinabuhi ko matag gutlo may kusog batok sa pagsulay.

Maingon nga ang utok sa krimen sagad manghambog sa iyang gahom mao usab ang Yawa sa dihang gitental niya si Jesus ang Anak sa Diyos. Nakita ko ang bunga sa kahoy sa kinabuhi. Si jesus gayod ang maluluy-on.

Sulod ning akong kasingkasing karon Ang gugma ko tiunay ug maalagaron Ipabilin kanako ang imong pagtagad Pagbati ko kanimo sa walay paglubad Bukas kanimo ang akong kalibutan Gitukod sa lawak ning akong dughan Pagatuktoka ang pultahan sa gugma Aron ikaw akong ablihan ug madala. Apr 22 2017 ang kinabuhi ko matag gutlo day by day e 44 d i. Kung gipaambit sa Diyos.

Ang malulutong mga pulong makapalipay nimo Todays English Version Kon imong iluom ang imong gibati mas maglisod ka sa pagsagubang sa imong kaguol. Si jesus gayod ang maluluy-on. Naka huna2 pd ko nilang Bert og Mae maynta okay ra sila.

Naa sya sa akong kagul-anan syang kalipay ug pahulay ko. Ihatag ko kanimo kining tanan nga awtoridad ug ang ilang himaya tungod kay gitugyan na kini kanako ug. Ang Proverbio 1225 nag-ingon.

Higira granada paras ug ubang mga matang sa bunga. Lami na kaayo akng kinabuhi oy. Human ipakita kang Jesus ang tanang gingharian sa kalibotan mao kini ang tanyag ni Satanas.

2 Matag damgos kaayos kinabuhi Mag-ampo Ginoo naa Ka nini. Ayaw ko paako-akoag pili Mangita bag kalipay gawas Nimo. 1 Ang kinabuhi sama sa pinugos nga pag-alagad sa usa ka sundalo sama sa mabug-at nga trabaho 2 sama sa ulipon nga nangandoy nga mosilong sa landong ug sama sa mamumuo nga nangandoy sa iyang suweldo.

Himaya ug nanulod sa siyudad. Human translations with examples. I will water it every moment.

Ang matag hinungdanon nga gutlo sa among kinabuhi adunay bulak nga nagrepresentar niini. Jul 08 2018 ang gihandum ko ikaw lang o dios ang paglaum ko kinabuhi ko ikaw ginoong dios ikaw ang tanan ikaw lamang hesus repeat chorus. Ang matag gabii naghatag kanakog kaguol.

Apan kon imo kanang isulti ngadto sa tawong may pagsalig ka ikaw. Examples translated by humans. Contextual translation of mangahadlok.

Nagahatag sa labing mahal. Sa pagpasalamat sa Ginoo sa iyang mga benepisyo. Kay nagsalig ko sa amahang dios nga nagpala sa kahadlok ko.

Ang Kinabuhi Ko Matag Gutlo. Pero naa ghapoy mga gabie nga maghilak ko kay mingawon kos akng mama og papa. Ug nakita ko ang lamesa sa lunsayng salapi.

Ang kinabuhi ko matag gutlo day by day e 44 d i. Sa matag adlaw imong nasaksihan. Kay nagsalig ko sa amahang dios nga.

Ang maayong pagpuyo sa matag gutlo sa atong kinabuhi. Si Jesus nagtudlo ug usa ka importanting sekreto. From Cebuano into Tagalog.

3 Karon gipahatan ako sa mga bulan sa kaalaot. Matag gutlog adlaws tanang kasakit Kon way makalipay o makadasig Panghupawg paghilak dili kapugngan Kalmaha Ginoo luha pahiri. Nov 12 2020 Ang matag gutlo sa among kinabuhi gipaambit sa Diyos pinaagi sa Bibliya.

Lest any hurt it I will keep it night and day. Ang kinabuhi ko matag gutlo may kusog batok sa pagsulay. I the LORD do keep it.

Aron kini dili pagasamaran ni bisan kinsa pagabantayan ko kini sa adlaw ug sa gabii. Ako si Jehova mao ang magbalantay niini. Ang pagpa-abot nila dili tungod sa kahadlok sa umaabot apan usa hinoon kini nga kaginhawaan kay takna man kini sa kaluwasan.

Salamat o hesus sa paghigugma mo sa matag higayon matinud-anon ka ang kinabuhi ko ihalad kanimo ang gugma mo o dios kinabuhi ko. Kay nagsalig ko sa amahang dios nga nagpala sa kahadlok ko. Dec 08 2019 Alang sa katawhan sa Israel ang Ginoo lamang ang makasumpo niini ug Iyang hunongon ang ilang mga luha.

Sud sakong utok nag plano ko nga maabot ra jod ang panahon nga makatabang ko nila og labaw na sa akng igsuon nga ma contact to nako sila. Naa sya sa akong kagul-anan syang kalipay ug pahulay ko. Cebuano Hymns posted a video to playlist.

Kapidan kini ka milya ang gitas on bisan pa niini ang atong mga mata arang makatadlas niini. Gihatag ang mga puti nga bulak alang sa kasal pula nga bulak alang sa unang mga petsa. Mar 02 2020 ANG KINABUHI KO MATAG GUTLO DAY BY DAY E 44 D I ANG KINABUHI KO MATAG GUTLO MAY KUSOG BATOK SA PAGSULAY.


Cebuano 1 Ang Atong Kinabuhi Youtube