Kay Ikaw man Kanunay Gitinguha Ning a-kung dug-han Kay Ikaw man Ang Hangin nga Giginhawa Ikaw ang akong kusog Ikaw ang akong gugma IKaw ang tanan Kay Ikaw man skyjanerap. Create and get 5 IQ.


Pin On My Travels

Jul 13 2015 There is no strumming pattern for this song yet.

Sa matag adlaw. June 5 at 951 PM. Jul 22 2017 Lyrics for Puerting Hubaga by Max Surban. Ikaw nay bahala sa among mga plano ug pangandoy sa kinabuhi Lord Giyahi kami kanunay sa matag adlaw namong pagpaningkamot aron.

Ning akong dughan Ikaw man. Jun 11 2014 Sa matag adlaw gusto ko nga kauban ka. Sa Matag Adlaw lyrics and guitar chords God Bless.

Giyahi ang mga espiker ngamugahin sa ilang kahibalo kanamo. Jun 15 2015 There is no strumming pattern for this song yet. Anaa mahimotang sa Museo Samboan kada adlaw except Dominggo.

Em Kay ikaw man Am Dm Kanunay gitinguha G Ning akong dughan Em Kay Ikaw man Am. Create and get 5 IQ. Sa matag Adlaw gusto ko makauban ka Sa matag lakaw Sa Tanang buhaton ko Gusto ko makauban ka.

Pamalandong sa Matag Adlaw Wednesday October 21 2020 with Archbishop Martin S. Panalanginini kamiGinoo bisan pa sa among ipahigayon nga panagtigom karon. Corpus et Sanguinis Christi.

Ang hangin nga giginhawa. KAY IKAW MAN Key of C Intro. SA MATAG ADLAW PAGKAMAAYO MO by Victory band.

Sa matag adlaw nga makita ko kanang talagsaong kagwapa mu di ko kapugngan nga tutukan ka n. Aug 12 2013 sa matag adlaw gusto ko nga kauban ka sa matag lakaw sa tanang buhaton ko gusto ko nga kauban ka kay ikaw man kanunay gitinguha ning akong dughan kay ikaw man ang hangin nga giginhawa ikaw ang akong kusog ikaw ang akong gugma ikaw ang tanan kay ikaw man repeat kay ikaw man kanunay gitinguha. C Sa Matag adlaw BmG Am - G Gusto ko nga kauban ka F Sa Matag lakaw Em Sa tanang buhaton ko Dm G Gusto ko nga kauban Ka Chorus.

Sultihan ko kamo nga ang mobiya sa iyang panimalay o mga igsoon o inahan o amahan o mga anak o mga uma tungod kanako ug tungod sa Maayong Balita makadawat ug labi pang daghan niining kinabuhia. Sa matag lakaw sa tanang buhaton ko. Gusto ko nga kauban ka.

Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Ang Santos nga Ebaghleyo sa matag Adlaw Pebrero 24 2021. Ingon nga si Jonas maoy usa ka ilhanan alang sa mga tawo sa Ninibe ang Anak sa Tawo usab maoy mahimong ilhanan alang sa mga tawo niining panahona.

Good morning Lord. May 28 2011 Nagpasalamat pud kami sa maayong panahon nga imong gihatag kanamo aronmakapahigayon kami ani nga ward classPasaylu-a kami sa among mga kalapasan nga nabuhat sa matag adlaw. F - Em - Dm - Em - F - Em - G Verse.

Sa matag adlawGusto ko nga kauban KaSa matag lakawSa tanang buhaton koGusto ko nga kauban KaKay Ikaw man Kanunayng gitunguhaNing akong dughan Kay Ikaw manA. D a bm sa matag adlaw gusto ko nga kauban ka g d g d sa matag lakaw sa tanang buhaton ko g em a gusto ko nga kauban ka fm bm kay ikaw man kanunay gitinguha g a ning akong dughan fm kay ikaw man bm ang hangin nga giginhawa g d ikaw ang akong kusog g d ikaw ang akong gugma g a ikaw ang tanan d kay ikaw man repeat fm bm kay ikaw man kanunay gitinguha g a ning. Ania ang SCHEDULE sa matag barangay sa ipahigayon nga Registration for the National Identification.

Kay ikaw man kanunayng gitinguha. Ikaw nay bahala sa among mga plano ug pangandoy sa kinabuhi Lord Giyahi kami kanunay sa matag adlaw namong pagpaningkamot aron makab-ot namo ang kalampusan kauban ka. Ikaw ang akong gugma.

Pamalandong sa Matag Adlaw Saturday of the 29th Week of Ordinary Time. Ikaw ang akong kusog. Ang Santos nga Ebanghelyo sa matag Adlaw Mayo 25 2021.

Ang Santos nga Ebanghelyo sa matag Adlaw Pebrero 23 2021. Mudawat lamang og 200 ka applicants matag adlaw nga Lunes hangtod Sabado. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy.

D A Bm SA MATAG ADLAW GUSTO KO NGA KAUBAN KA G D G D SA MATAG LAKAW SA TANANG BUHATON KO G Em A GUSTO KO NGA KAUBAN KA Fm Bm KAY IKAW MAN KANUNAY GITINGUHA G A NING AKONG DUGHAN Fm KAY IKAW MAN Bm ANG HANGIN NGA.


Pin On Places To Visit